Klachten regeling

Ondanks dat wij ons best doen om zo goed mogelijke zorg te leveren kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons weten!

  • Allereerst adviseren wij u contact op te nemen met de behandelend tandarts/mondhygiënist. Wij zullen uw klacht altijd  z.s.m. in behandeling nemen.

Online een klacht indienen bij de praktijk doet u door te mailen naar: kristina@amsterdent.nl

Mocht u samen met uw behandelaar niet tot de gewenste afhandeling komen, dan kunt u zich wenden tot de onafhankelijke klachtencomissie.

Klachten comissie tandartsen:                      

                                             

Klachten comissie mondhygienisten:

KNMT klachten formulier    SKGE klachten formulier
     
     

 

Zomervakantie openingstijden en spoed

Tijdens de zomervakantie zijn onze werkdagen beperkt.  De balie is gesloten waardoor wij telefonisch en per e-mail niet direct bereikbaar zijn zoals u van ons gewend bent.  Heeft u vragen? Stuur dan een email naar in...

Nieuwe kindertandarts

We hebben een nieuwe collega erbij!